Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

לינוי אשרם

הראיון המלא באדיבות n12. לינוי אשרם שרק לפני כחודשיים חגגה יום הולדת 22 סומנה כאחת התקוות האולימפיות הגדולות של ישראל כבר לפני כשלוש שנים.

רגע האמת של לינוי אשרם ניוטוב חדשות מהימנות לאנשים חיוביים
רגע האמת של לינוי אשרם ניוטוב חדשות מהימנות לאנשים חיוביים

התרגילים רגעי המתח המאבק עם הרוסיות - והעלייה.

. לינוי אשרם זכתה בצהריים שבת במדליית זהב היסטורית בתחרות הקרב-רב באולימפיאדת טוקיו בהתעמלות אמנותית אחרי שהשיגה ציון כולל של 107800 נקודות בארבעת המכשירים. החנות של לינוי אשרם מאפשרת לך לרכוש און ליין את המוצרים שבחנות. בחדרי חדרים היו כאלה שהעזו לדבר אפילו על זהב אבל פודיום היה דבר כמעט. התרומה שלי היתה בזה שהראיתי לכולם שזה אפשרי גם כשההורים שלך לא עשירים וכל מה.

לינוי אשרם היא אחת מהספורטאיות הגדולות בתולדות המדינה ומי שהביאה את ההישג הגדול מכולם. לינוי אשרם קטפה את מדליית הזהב באולימפיאדה האחרונה אך ברגע שראינו תמונות שלה ושל בן הזוג ביחד - היא גם הצליחה לקטוף את הלב שלנו שזה קצת פחות חשוב אבל לא פחות מרים. הוריה של לינוי אשרם בריאיון מיוחד אחרי הזכייה בזהבhttpsbitly3fE5DBJאתם צופים בערוץ היוטיוב של. היא הגיעה ממדינה ללא מדליות בענף ההתעמלות האמנותית וזכתה בזהב.

לא כישרון טבעי לינוי אשרם היא לא כישרון. לינוי אשרם is on Facebook. החנות נבנתה על גבי החנות האינטרנטית של ישראכרט. לינוי אשרם רויטרס לינוי אשרם עשתה אתמול שבת את הלא ייאמן כשזכתה במדליית זהב אולימפית בהתעמלות אמנותית מדליית זהב ראשונה לאשה ישראלית ומדליה ראשונה לישראל בענף.

Join Facebook to connect with לינוי אשרם and others you may know. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב באולימפיאדת טוקיו 2020. זה היה מרגש לראות שפתאום התחילו לתת לנו כבוד וישראל היתה על המפה.

לינוי אשרם - אול דה וויי פרום יזראל - עשתה משהו שמעט ספורטאיות עשו בהיסטוריה. לאט לאט התחילו לקחת אותנו ברצינות. לא מעכלת המתעמלת הישראלית ביצעה 4 תרגילים מעולים בגמר הקרב רב האולימפי וכבשה את פסגת הפודיום מדליית זהב שלישית. אסייג שלא ידעה שאשרם ובן זוגה נפרדו ביקשה להרים כוסית לשנה.

ראיון לינוי אשרם מערכת וואלה המדליסטית האולימפית לינוי אשרם עוד לא הספיקה להתרגל לסטטוס החדש. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. מדליית זהב נכספת בהתעמלות אומנותית אחד מהענפים היוקרתיים. 178k Followers 1584 Following 518 Posts - See Instagram photos and videos from Linoy Ashram linoy_ashram.

לינוי אשרם לינוי אשרם החנות של לינוי אשרם מאפשרת לך לרכוש און ליין את המוצרים שבחנות. לינוי אשרם לינוי אשרם. עשתה את זה בענק. אחרי אחד הרגעים המשמחים של הספורט הישראלי לדורותיו זמן לחזור אל צהריים בלתי נשכחים.

לינוי אשרם עשתה באולימפיאדת טוקיו את הלא-יאמן כשזכתה במדליית הזהב בהתעלמות אומנותית. בבקרים היא פקידת לשכה בצריפין בערבים היא מתחרה אולימפית בהתעלמות אמנותית. לינוי אשרם מתעמלת אמנותית אלופת ישראל בת 18 לוח הזמנים של לינוי אשרם עמוס מאוד. לינוי חזרה ארצה ללא מעט אהבה חום וחיבוקים ובשבוע שעבר היא סיפרה לנו שרבים מהם היו.

צפו בקליפ הזכייה המיוחד של הישראלית. Facebook gives people the power to share and makes the world more open and connected. המתעמלת האולימפית לינוי אשרם פרצה בבכי הערב בתוכנית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ כשנשאלה על בן זוגה בתקופה האחרונה. אשרם היא כיום אחת משלוש המאמנות של דור המתעמלות החדש לצד אלה סמופלוב וזוסמן שאימנה אותה ולצורך כך היא מתייצבת כמה פעמים בשבוע באוהל אולם ההתעמלות הענק בווינגייט.

לינוי אשרם בוגרת רשימת Forbes 30under30 זכתה במדליית זהב בטוקיו Forbes Israel
לינוי אשרם בוגרת רשימת Forbes 30under30 זכתה במדליית זהב בטוקיו Forbes Israel
הישג חלומי בטוקיו לינוי אשרם זכתה במדליית הזהב האולימפית בקרב רב אתר החדשות דבר
הישג חלומי בטוקיו לינוי אשרם זכתה במדליית הזהב האולימפית בקרב רב אתר החדשות דבר
הצעד הבא של לינוי אשרם תהפוך למאמנת
הצעד הבא של לינוי אשרם תהפוך למאמנת
לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה וואלה ספורט
לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה וואלה ספורט
N12 כמה שווה המדליה של לינוי אשרם
N12 כמה שווה המדליה של לינוי אשרם

Posting Komentar untuk "לינוי אשרם"